Система методичної роботи
Якщо ви досягли вершин - піднімайтесь вище.Китайська мудрість
Педагогічний колектив закладу працює над науково-методичною проблемою:
"Створення ситуації успіху-творча співпраця учителя й учня
в навчально-виховному процесі".
Пріорітетні напрямки науково-методичної роботи
- Підвищення педагогічної майстерності вчителів через оптимальну структуру науково-методичної роботи
- Організація підвищення кваліфікації педпрацівників на курсах при ЛОІППО та Луганському національному
університеті ім.Т.Шевченка
- Надання методичної допомоги педагогам в оволодінні інноваційними технологіями навчання та виховання
- Впровадження в практику роботи нових технологій у різних інформаційно-методичних формах
(колективних, групових, індивідуальних)
- Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду з науково-методичної
проблеми
Основні проблемні питання
- Упровадження інновацій як засобів механізму розвитку освітньої системи закладу
- Забезпечення формування особистості учнів на основі розвитку його творчих можливостей
і самовдосконалення.
Структура методичної роботи
Кафедра вчителів початкових класів
Науково-методична проблема: "Розвиток пізнавальної активності учнів початкової школи шляхом застосування інноваційних технологій"
Керівник кафедри: Соляник Тетяна Іванівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Стаж роботи - 17 років.
Склад кафедри: Соляник Т.І., Рубан І.О., Білявська С.П., Григоренко О.М.
Творча група вчителів
Науково-методична проблема: "Сучасні педагогічні технології"
Керівник групи: Рубанова Галина Іванівна, спеціаліст І кваліфікаційної категорії. Стаж роботи - 22 роки
Склад групи: Рубанова Г.І., Тугай Н.І., Рубан І.О.
Школа педагогічної майстерності
Науково-методична проблема: "Педагогічна творчість учителя - важлива умова створення ситуації успіху учня"
Керівник групи: Жихарєва Світлана Вікторівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Стаж роботи - 26 роки
Склад школи: Жихарєва С. В., Рубан О.М., Тупікова О.Ю., Маркова Т.О., Найденко О.І., Гончар О.М.,Гайдашова Ю.В., Чубар Г.І, Жихарєва С.В, Рибалка С.В.
Кафедра класних керівників
Науково-методична проблема: "Формування якості сучасного лідера в умовах сільської громадсько активної школи"
Керівник кафедри: Рубан Олена Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Стаж роботи - 18 років.
Склад кафедри: класні керівники 1-11 класів
Самоосвіта вчителів
Чубар В.В. - Формування в учнів сталої мотиваційної установки на здоровий спосіб життя як провідної
умови збереження і зміцнення здоров'я.
Рубан О.М. - Формування компетентної читацької особистості на уроках зарубіжної літератури.
Тупікова О.Ю. - Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури.
Рубанова Г.І. - Особистісно орієнтовний підхід до навчання, виховання, формування мовної компетенції
школярів.
Гончар О.М. - Монологічне і діалогічне мовлення. Англійська фонетика.
Жихарєва С.В. - Запровадження інформаційно-комунікативних технологій як засіб формування креативності
та компетентності учнів.
Найденко О.М. - Формування вмінь і навичок самостійної роботи на уроках математики.
Маркова Т.О. - Інтерактивні форми навчання біології.
Тугай Н.І. - Використання ІКТ у викладанні предметів гуманітарного циклу.
Чубар Г.І. - Взаємодія вчителя та учнів у процесі розвитку фізичних здібностей на уроках фізичного
виховання.
Соляник Т.І. - Активізація пізнавальних інтересів учнів.
Рубан І.О. - Формування вміння співпрацювати в навчальній взаємодії.
Григоренко О.М. - Розвиток пізнавальної активності учнів через ігрові форми діяльності.
Білявська С.П. - Формування загальнонавчальних умінь і навичок у молодших школярів.
Рибалка С.В. - Створення умов для розвитку особистості школяра шляхом залучення до різних видів творчої
діяльності.